Fina, fina läsare

Tänka vilka fantastiska läsare jag har. Jag går ofta min egen väg här i livet, vilket jag trivs med, och jag bryr mig inte om ifall jag inte uppfyller konventionella idéer om vad jag borde eller inte borde göra. Men när de som står mig allra närmast kanske inte håller med, då blir det kämpigt. Det dåliga samvetet har verkligen varit tungt på sistone. Men Anns, Karins och Veronikas kommentarer på förra inlägget var som balsam för själen. Tack fina ni! Kärlek!

Det här inlägget postades i Reflektioner. Bokmärk permalänken.

Kommentera

