Helgmotto: positiv energi

Berg-och dalbanevecka deluxe. Långa övertidstimmar och nyheter som kommer sätta käppar i hjulet för mina karriärsmål. Men nu handlar det om positiv energi för nu är det långhelg. Lämnat ALLT jobbrelaterat på kontoret vilket jag aldrig gör. Thanksgiving weekend. Efter jobbet blev det snabbshopping på HM och 1-timmes catch up-fika med Nathalie. Hos hårfrisören nu. Dricker vin och skrattar mig tårögd med frisören som tigger och ber om att jag ska göra hans ögonbryn eftersom mina är ”FABULOUS” samtidigt som han dansar till house music och pratar om pojkarna han ska hångla upp ikväll. Själv ska jag hänga med en kompis ikväll. Imorrn blir det thanksgiving dinner hos Leon med hans vänner. Fredag till söndag roadtrip till Toronto, Kanada med mitt danskompani för ett event. Positiv energi! Hoppas ni alla får en grym helg. Deuces!

20131127-181856.jpg

Det här inlägget postades i Chasing dreams, NY romance, Salsa. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Helgmotto: positiv energi

  1. mamsen på jobbet skriver:

    Ser behagligt ut med ett glas vin hos frisören. Kul med liten resa för att skingra jobbtankarna.

Kommentera

