Fjäderrumpa

Så jag har fått ett debutdatum för att uppträda. 15 december. Under förutsättning att jag finslipar tillräckligt tills dess. Igår testade jag kostymen. Idag måste jag springa och köpa nya dansskor. Får se om de hittar nåt till mina konstigt formade fötter.

20131203-092800.jpg

20131203-092325.jpg
Nervös? Svar ja. Och jag kan inte påstå att det hjälper att det enda som täcker min rumpa är fjädrar. Vad sjutton har jag gett mig in på?!

Det här inlägget postades i Chasing dreams. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Fjäderrumpa

  1. Tove skriver:

    Åh vad jag önskar att jag kunde vara där och heja på dig! Du måste lägga upp en video på det sen!!

Kommentera

