Julskinka!

Igår åkte jag och Alysse till Ikea för att köpa biljetter till deras julbord nästa fredag. Väl där inser jag att jag måste gå på en middag med jobbet och pga hur situationen ser ut kan jag inte skippa det. Fail.

Oh well. I ren sorg gick jag till Ikeas matshop och brände $62. Julskinka, prinskorvar, pepparkaksdeg, svensk ost och lussebullar. På julafton blir det frossa av!

Sedan åkte vi hem till Alysse, drack vin och tittade på TV.

20131207-114019.jpg

20131207-114038.jpg
Här ska jag tillbringa julafton. Tror nog jag ska lyckas uppbringa lite julstämning🙂

Det här inlägget postades i Vänner. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Julskinka!

  1. isabelle skriver:

    Va bra att du skrev om Ikea, maste ocksa dit och handla lite innan jul!🙂

  2. Love in LA skriver:

    Är det IKEAs egna märke då? Här i LA har IKEA knappt någon mat, lite sill, kaviar och ost. Riktiga prinskorvar vore drömmen att hitta!🙂

    • isabelle skriver:

      Samma här I NY! Det var ”riktiga” märken tills för något år sen😦 Prinskorv brukade oockå finnas men I år fick jag inte tag I det…. lycka till! 🙂

      • Love in LA skriver:

        Till min stora lycka hade dom tagit in några få paket prinskorv och några skinkor!🙂 Dock kostade prinskorven 12 dollar, men vad gör man inte för lite svenska julmat😉

Kommentera

