Jag är inte rädd, jag kan flyga

Om två timmar har jag möte med chefens chef angående visum. Han har möte med executive director som har sista ordet i slutet på denna vecka. Nervös är en underdrift.

20140114-093854.jpg

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Jag är inte rädd, jag kan flyga

  1. Anna skriver:

    Lycka till!!!!

  2. karinsundin skriver:

    Oj, oj!! Spännande och nervöst kan jag tänka! LYCKA TILL!!! Hoppas allt går toppenbra!! Kram, Karin.🙂

  3. mamsen på jobbet skriver:

    Lycka till!!!!!!!!!!

Kommentera

