Rond 2

Oj, detta laddades visst aldrig upp igår.

Mötet gick bra. Min chefs chef är med på noterna och är redo att advocate för mig inför the executive director. Vi diskuterade vad vi kunde använda för att muta om svaret blev att det var för dyrt. Så nu står alla mina semesterdagar på spel samt lite annat smått och gott. Han gav mig komplimanger för mitt arbete och sa att prestationer som mina inte går obemärkt förbi och det skulle vara en förlust för organisationen om de miste mig. Nästa rond är i slutet på veckan när han börjar förhandlingar med executive director. Målet är att ha ett besked sista januari. Is i magen tills dess. Haha, isen är slut sedan länge, men det får gå ändå!

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Rond 2

  1. karinsundin skriver:

    Hoppas, hoppas, hoppas!!! Skickar över lite extra ”Cyber-Is”!!😉 Karin S.

  2. mamsen på jobbet skriver:

    Tummarna vitnar… det kanske är is i dem?
    kram/ mamsen

  3. Helena skriver:

    Heja, heja! Ska hålla tummarna för dig🙂

    Har aldrig kommenterat här innan men hamnade på din blogg för kanske ett halvår sedan (gissningsvis när jag satt och googlade hur man skulle kunna jobba i NY som svensk😉 ) och har tittat in här titt som tätt sedan dess. Så roligt att det går bra för dig i US of A!

    Kram från Helena

Kommentera

