Privat

Jag har bestämt mig för att börja göra lite mer privata inlägg lösenordsskyddade. På det sättet behöver jag inte fundera över vem som läser det och därför välja att kanske inte skriva för att det känns privat. Om ni är sugna på att få lösenordet kan ni lämna en kommentar med er email, alternativt slänga iväg ett mail till sarah_johanson@hotmail.com

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

15 kommentarer till Privat

  1. Trillingnöten skriver:

    Jag vill gärna fortsätta att läsa dina inlägg🙂 min email är djelebean@gmail.com

  2. Maria Petersson skriver:

    Jag fortsätter gärna följa din blogg🙂 ekon80@hotmail.com

  3. Arne Johansson skriver:

    Jag mä…

  4. Johanna skriver:

    Åh ja mä…:) Genom dig bor jag kvar där borta..:P

  5. karinsundin skriver:

    Sara, jag vill absolut fortsätta läsa om ditt liv och dina äventyr!! Passord tack!!🙂 Kram, Karin S.

  6. mamsen på jobbet skriver:

    Och mamsen vill ju veta vad som händer over there, såklart!

    kram kram

  7. Lisa skriver:

    Jag vill gärna läsa dina inlägg🙂

  8. Lotta skriver:

    Hej Sarah!

    Hittade hit igår….och blev fast! Jag är snart på väg till Fordham-trakterna (NYBG närmare bestämt).

    Ha en fin helg, ses igen här😉

    Lotta

  9. Henrietta skriver:

    Jag vill jattegarna ha losenordet (det har ar ju en av mina favoritbloggar). henriettav@hotmail.com

  10. Linda skriver:

    Jag vill gärna fortsätta läsa! 😊 Min mail är:lindamarianyman@live.com

  11. tina skriver:

    Vill gärna läsa mera, lever ett svenskt fam liv och du beskriver ditt liv så härligt så jag kan inte motstå att läsa:) sin blogg å dina eskapader

  12. Anna skriver:

    Vill gärna följa dig och dina äventyr!

  13. Linda skriver:

    Jag vill gärna fortsätta följa dig 😊

  14. Lina skriver:

    Hej, ifall det går bra skulle jag gärna fortsätta följa dig! Jag går själv och funderar på att bli socionom så din blogg är underbart rolig att läsa! Tack för en fin blogg🙂

Kommentera

