Crush turned into friend

Nu har tre personer frågat om vännen, som jag tidigare nämnt att jag föll för den här hösten, är Leon. Nej, det är det inte. Jag kan väl erkänna att när jag träffade honom för fyra år sedan hade jag en kortvarig crush på honom. Han var ju inte bara snygg och framgångsrik men också en så fruktansvärt bra dansare (än idag är han en av mina favoritdansare) och visst var det en afton när jag i ett något alkohol-influerat tankeflöde tänkte att ”åh, den mannen hade kunnat få förföra mig”.

Men det gick över och någon fyllenatt tillsammans blev det inte. Och väl är väl det för sedan dess har han blivit en av mina närmsta – vi har stöttat varann genom break ups, rådgivit varann om karriär-utmaningar, ätit oss igenom halva Manhattan och Brooklyn, bott ihop, funnits där för varann genom personliga tuffa motgångar, överlevt Sandy i beckmörker och kyla tillsammans. Är tacksam att jag har en så fin vän i mitt liv.

20140119-162847.jpg

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Crush turned into friend

  1. Lisa skriver:

    Men vem är det då?🙂

Kommentera

