Fin helg v 2.0

Fin, fin helg. Fredagen tillbringades på biblioteket för att göra visaefterforskningar på förfrågan av min chefs chef. Lördag blev det 20at20 off Broadway pjäs. 20at20 har de under två tillfällen per år när ett antal pjäser bara kostar $20 om man kommer 20 minuter innan showtime och de har biljetter kvar. Billig kultur, I löööööv! Vi valde pjäsen Sex tips for straight women from a gay man. Vi skrattade så vi grät! Grymt koncept och kul med en interaktiv pjäs där publiken engagerades. Se den!

20140126-220941.jpg

20140126-221036.jpg
Lärde mig ett nytt ord för penis – custard launcher. Kunskap jag hade klarat mig utan, men ville ändå dela med mig till er, kära läsare.

Detta följdes av lite shopping. Jag behövde strumpor så jag kom ut från butiken med denna hatt. No comment.

20140126-221425.jpg
Detta följdes av gym och sedan middag. Toppenlördag helt enkelt!

20140126-221530.jpg

Idag var det gym, städning och matlagning för lunchlådor som gällde. Hoppas ni hade en fin helg och är utvilade för den kommande veckan.

20140126-221904.jpg
Hattladies på gymmet.

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Fin helg v 2.0

  1. Hanna Lans skriver:

    Jättesnygg hatt! Det där med Off Broadway och billiga pjäser kan jag verkligen sakna fån NYC.

Kommentera

