Muntergök

Ibland är livet inte roligt. Ibland suger det. Just nu är det så. Ganska mycket så. Jag svär och jag gråter och saker är jävligt jobbiga. Jag har inga peppiga inlägg eller underhållande anekdoter att bidra med för tillfället. Helst vill jag bara spy galla och skrika ut hur jobbigt det är. Men vill inte smitta ner er andra med min negativitet. Så jag konstaterar att vissa dagar/veckor/månader så är livet rätt förjävligt. Kan vi enas om det?

20140304-220121.jpg
Eller som de sa i filmen Anna introducerade mig för när hon var här – ”life isn’t just pizza and blowjobs”. Ain’t that the truth.

Fröken pessimist, over and out.

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Muntergök

  1. trillingnöten skriver:

    Det lät inte bra! Men man får ha såna perioder…kanske är det tvunget ibland att bara få skrika ut sin ilska och sorg för vad det än må vara!

  2. mamsen på jobbet skriver:

    tröstkramar //mamsen

  3. Lisa skriver:

    Hoppas det blir bättre snart!

Kommentera

