My kind of place

I söndags mötte jag upp med min vän Carla som jag känner från praktiken from hell. Vi catchade upp på ett ställe i Brooklyn som serverar Kale chips medan du väntar på maten. Inte riktigt min grej, men maten var god och de hade glutenfria alternativ till Carla. När vi ätit släntrade vi på ren chansning in på Nunu chocolates. Detta blev snabbt ett nytt favvoställe för mig. De serverar vin, kaffe och chokladpraliner gjorda på plats. Vi drack ett Malbec som var syndigt gott och personalen bjöd oss på en sydafrikansk amarulaganache. Lär bli fler turer dit. Det ligger dessutom 5 minuters promenad från Atlantic mall som är ett bra shoppingcenter här i Brooklyn. Vin, kaffe och/eller choklad efter shopping? Klockrent!

20140327-222152.jpg

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till My kind of place

  1. Lotta skriver:

    Williamsburg är jag helt såld på! Läckert ställe, låter himmelskt gott med chokladpraliner gjorda på plats. Och Ikea…så bra, eller hur?

    Ha en fin söndag!

    KRAM

  2. mamsen på jobbet skriver:

    Det låter som du haft en bra dag. Praktiken from hell…🙂

Kommentera

