SWEA

Börjar få lite hemlängtan härborta. 1 år och 10 månader sedan jag var hemma sist så behöver lite påfyllning på mitt svenne-konto. Så ikväll ansökte jag om medlemskap i SWEA New York, en svensk kvinnoförening i NY.

20140529-211442-76482335.jpg

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till SWEA

  1. mamsen på jobbet skriver:

    Du längtar efter Sverige, Sverige längtar efter dig ska du veta. Jag känner dock inte till nån förening som heter MLES (mamma längtar efter Sarah) så det får väl gå ändå🙂
    //mamsen

  2. Sandra R skriver:

    Hej, jag har bara råkat läsa din blogg sporadiskt sen jag flyttade till NY för 3 år sedan då jag tycker att du skriver väldigt underhållande (googlade svenskar i NY runt den tiden och hittade dig). Hur som haver, vad kul att du nu även blivit medlem i SWEA! Är väldigt aktiv där och det är en sådan fin förening med underbara människor i alla åldrar. Du borde komma på vår kräftskiva 4 september, det kommer nog bli vår nästa officiella träff då vi har haft lite sommaruppehåll med events. Och det hade ju varit kul att faktiskt få träffa dig på riktigt🙂
    Kram Sandra R (med i SWEAs programkommittén)

Kommentera

