It’s the little things…

I helgen hade jag hela lägenheten för mig själv. Vi har fortfarande inte hittat någon som kan flytta in och Alisa var i Pittsburg för en bachelorette weekend. Njöt av att lalla runt i lägenheten själv och bjuda över vänner utan att behöva tänka på rumskompisar. Igår var jag inte på topp utan låg utslagen på soffan med feber hela dagen. Vid halv nio på kvällen ringde Alisa och bad mig att hämta henne vid tågstationen med hennes bil. Har inte suttit i förarsätet på en bil på två år och har aldrig kört i NY. Trots feber och trötthet log jag från öra till öra när jag cruisade genom Brooklyn för att hämta henne. Damn vad jag saknar att köra bil!

20140602-114445-42285141.jpg

20140602-114609-42369519.jpg

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

