Vuxenpoäng

Hade mina kollegor över på middag i fredags när jag hade lägenheten för mig själv över helgen. Lagade middag, grillspett, klyftpotatis, fetaoströra och sallad. Mina kollegor tog med sig dessert och dricka, inklusive vin och en hemmagjord liquor concoction som smakade godis och lullighwten smög sig på en utan att man märkte det. Trevligt att ha dem över. Första gången jag gjort nåt sånt sedan jag flyttade hit. Kändes gött för jag gillar att bjuda över folk men mina tidigare boendesituationer har inte riktigt lämpat sig för det.

Min kollega T hade med sig sin son som fyller 1 om ett par veckor. Han är stor som en två-åring och busig som en tre-åring. Toksöt! Men jag somnade väldigt sött efter att ha busat med honom under kvällen, en sådan på heltid vetisjutton alltså. Gött när man kan lämna tillbaka dem efter några timmar.🙂

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

