Moore Mondays

I måndags införde jag och Maria en ny tradition. Både hon och jag gillar Criminal minds och är förtjusta i hunken Derek Morgan aka Shemar Moore. De släppte just 9 säsonger av serien på Netflix så vi har nu infört Moore Mondays. Vin, take out och trevligt sällskap på Marias soffa. Passar bra schemamässigt också eftersom jag har kvällssessioner i Harlem på måndagar så istället för de vanliga 90 minuter av tunnelbanefärd från mig till Maria är det nu 15 minuter från min klients hus. Grymt! Då jag dessutom hade en session uptown tisdag morgon denna vecka sov jag på Marias soffa, hängde på Starbucks och pratade med fina Pia innan jag begav mig till dagens första session. Win på den!

IMG_8304.JPG

Det här inlägget postades i Random, Vänner. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Moore Mondays

  1. Oh Maj GOD! jag såg att du skrivit här att nya säsongen var ute….och vips en vecka senare…eller njae kanske två….så var den säsongen över för mig. REDAN kollat klart. Två sista avsnitten…de bästa i hela serien, for real.🙂

Kommentera

