Fina dagar

Har haft en fin början på detta veckoslut. I torsdags var vi på Wendy Williams show med vårt team för att fira att vi har förbättrat vårar performance så mycket. Skoj att sitta med i studiopublik även om jag inte kan påstå att det är en show jag tittar på.

IMG_8718.JPG
Tianna och Bridgit peppade på att komma in i studion

IMG_8707.JPG
Mina kollegor Burnet, Santana och Gail skriver på release forms

IMG_8748.PNG
Min millisekund av fame (lyckan att inte ha läppstift över hela tänderna, phew!)

En bit av avsnittet som spelades in

Efteråt gick jag och shoppade en snabbis (två par nya jeans och ett par vinterstövlar) och drack gott starkt kaffe. På kvällen blev det drinkar och hookah på Lower East Side.

IMG_8738.JPG

Igår efter jobbet fick jag en körlektion av Lanee. Har uppkörning på torsdag och eftersom fickparkering är en obligatorisk del av den här och jag suuuuger på att fickparkera insåg jag att det var dags att ta tag i det. Särskilt som uppkörningen är i New York där jag inte är van vid att köra här alls. Så igår efter jobbet lärde Lanee mig allt jag behöver veta och jag kan nu fickparkera som ett ess. Hon borde extraknäcka som körlärare.

Ikväll blir det middag hos min kollega Tianna i Bronx. Ledigt på måndag för då är det Columbus Day. Ser fram emot att njuta av denna långhelg!

Det här inlägget postades i NY life. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Fina dagar

  1. Henrietta skriver:

    Lycka till med uppkörningen, det gar sakert hur bra som helst! Jag kan fickparkera hyfsat men misslyckades totalt med det pa min amerikanska uppkörning samt stannade inte helt pa alla stoppskyltar (enligt korlararen) men blev godkänd anda, hehe. Gud vad skont med långhelg, jag visste inte ens att det ar Columbus day imorn da vi jobbar pa som vanligt pa mitt jobb😦

  2. mamsen på jobbet skriver:

    Så trevligt av företaget att göra något sådant för de anställda när de gjort det bra.
    Lycka till på torsdag!!!

    Så skönt att ha en ledig dag sådär på måndagen🙂

    Kramar från mamsen

Kommentera

