Festlokal eller slott?

Min kära vän Lilly har ju gått och förlovat sig. Så i maj blir det bröllop är planen och jag ska vara brudtärna. Så med jämna mellanrum får jag blivande brud-stressade mess med frågor om gästlistor, inbjudningar och klänningar. Trots att de bor i San Francisco ska de ha bröllopet i NY. Här är ett par bilder från lokalen de försöker boka.

IMG_0519.JPG

IMG_0520.JPG

IMG_0521.JPG
Hur fint är det inte?! Jag dog lite när jag såg bilderna. Så nu håller vi tummarna att de lyckas boka, bröllop i maj är ju ganska kort varsel och särskilt som det är en lokal i downtown Manhattan.

Det här inlägget postades i Vänner. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Festlokal eller slott?

  1. Hanna Lans skriver:

    Där har jag varit på bröllop! Det var magiskt, helt utomjordiskt vackert!!

  2. mamsen på jobbet skriver:

    Madre mia, magiskt🙂

    kram//mamsen

Kommentera

