”I’m impressed, you’re good and you’re female”

IMG_8950.JPG
Har visst glömt att berätta det, men uppkörningen gick bra och jag har nu ett NY license. Körläraren som vi åkte dit med gav mig beröm för min körning och sa att han var väldigt imponerad eftersom jag kvinna. Skjut mig.

Uppkörningen var bokstavligen, kör tre kvarter, fickparkera, gör en u-sväng och kör de tre kvarteren tillbaka. Plötsligt är jag inte så förvånad av alla kassa bilförare i den här stan.

Det här inlägget postades i NY life. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till ”I’m impressed, you’re good and you’re female”

  1. Hanna Lans skriver:

    Haha, när herregud vad enkel uppkörningen var därborta. Helt galet.

  2. Hanna Lans skriver:

    Fickparkera förresten? När jag skulle göra en parallell parking, fick jag göra det bakom en bil men utan att någon annan bil i sin tur stod bakom den. Det var alltså endast att backa in bakom en bil … När jag frågade varför, så svarade kvinnan jag körde upp för, att det var för att det var för svårt annars. Omg.

  3. mamsen på jobbet skriver:

    😛 Grattis till körkortet i alla fall

    kram/ mamsen

  4. Lisa skriver:

    Alltså kvinnosynen..snark..
    Grattis till kortet!

  5. Sarah skriver:

    I New York mått så kör nog en chimpans från Skansen bra! Haha🙂 Grattis till körkortet & pass upp för alla dårar som kör här på gatorna😉

Kommentera

