Empowerment

Igår blev jag publicerad på den internationella MST-bloggen. Lite skoj! Pratar om hur den här terapimodellen har mycket empowerment-element i sig för att bygga upp familjerna vi jobbar med. Gå gärna in och läs:
http://info.mstservices.com/blog/how-multisystemic-therapy-empowers-families

Vill ni vara supersupportive kan ni dela den på Facebook eller LinkedIn, får jag många delningar kanske jag får chansen att skriva igen😉 Ovsett så förgyllde det min måndag. Fick ett sms från min supervisor ”du är publicerad på MST-bloggen!”. Redaktören mailade mig inte förrän idag för att meddela att de publicerat mitt inlägg.

Det här inlägget postades i Chasing dreams. Bokmärk permalänken.

Kommentera

