Du är förlåten

Igår var jag på biodejt med en herre jag träffat några gånger. Vi såg The Imitation Game (hans val) som var förvånansvärt bra. Dock tvärsomnade han 20 minuter in i filmen. Jag petade på honom en gång men han somnade om tio minuter senare. Eftersom han inte snarkade lät jag honom sova. När filmen var slut var han jättegenerad och bad om ursäkt flera gånger. I förmiddags messade han och frågade om han kunde komma förbi ”to drop off a little something” på vägen hem till hans vän som ursäkt. Visst, sa jag.

2015/01/img_9680.jpg
Minns knappt sist jag fick rosor av en karl så jag sa att han gärna får somna på bio fler gånger.😛

Det här inlägget postades i Dejting & relationer. Bokmärk permalänken.

Kommentera

