Trevliga saker på horisonten

Detta väder har fått mig i en funk lately, grått, kallt och mörkt är inte riktigt min grej. Så tänkte lista saker som jag ser fram emot.
– Vinafton med mina kära internladies från praktiken from hell ikväll
– Date med karln jag gillar på en fotoutställning imorrn
– Intervju för clinical supervisor-jobbet
– Of mice and men teateruppsättning med James Franco i mars (för 200 kr!!)

IMG_0033
– 30-Årsdag
– Internationell konferens i Charleston, South Carolina
– Kevin Hart!

IMG_0021
– Sverige-resa förhoppningsvis i sommar

Se där ja. Nu är det nästan så man uppskattar minusgraderna och toksnöandet som pågår utanför fönstret. Nästan…

Det här inlägget postades i Chasing dreams, NY life. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Trevliga saker på horisonten

  1. mamsen på jobbet skriver:

    Mycket på G🙂

    kramis

Kommentera

