Vårhelg i bilder

Tog en långpromenad i parken och hittade massor söta små blommor. Läkande för själen hör i betongdjungeln.  

Balkongplugg i solen  

  

Vin med Carla på min favoritvinbar, Delroy’s där ägaren plockar fram mitt favoritvin så fort han ser mig trots att detta bara var mitt fjärde besök.  

Vad som bara skulle vara ett par glas vin och en tidig kväll förvandlades till en sen afton med tibetansk middag på uteservering följt av mer vin på vad jag inser kommer bli en ny favoritbar. Det är en blomaffär dagtid och bar kvällstid. Grym atmosfär, uteservering på bakgården och fantastisk DJ som spelade old school hip hop, soul och funk.   

The one and only Carla  

Denna herre, vid det här laget något överförfriskad, var något av en komiker och fyllde på mitt och Carlas vinglas kontinuerligt medan han försökte flirta med Carla. Vi delade många skratt och han var till och med medgörlig när Carla klargjorde att han inte skulle få hennes nummer. 

Nu, söndagsplugg på Starbucks. 400 sidor etik att plöja när man druckit för mycket vin dagen innan kräver många koppar kaffe.  

Det här inlägget postades i NY romance. Bokmärk permalänken.

Kommentera

